Nichtmaterielle Anreize als Instrument der Unternehmungsfuhrung
- Gestaltungsansatze und Wirkungen
indgår i Duv Wirtschaftswissenschaft serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 28. januar 2000
- Udgave:
- 2000
- Størrelse:
- 210x148x12 mm.
- Vægt:
- 293 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Nichtmaterielle Anreize als Instrument der Unternehmungsfuhrung
Volker Schulz zeigt zahlreiche nichtmaterielle Anreize auf, analysiert ihre Wirkung auf die gesamte Organisation, auf das Leistungsverhalten und die Motivation des einzelnen Mitarbeiters und entwickelt konkrete Gestaltungsansätze.
Brugerbedømmelser af Nichtmaterielle Anreize als Instrument der Unternehmungsfuhrung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Nichtmaterielle Anreize als Instrument der Unternehmungsfuhrung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621