The Niche Marketing and Book Guide outlines all the golden rules for targeting your book, and any specific business offering, to a particular audience.
It takes you through the first steps to creating your book, including copyright, libel, and types of editing. As digital marketing is all part of publishing a niche book, discover the platform your author website should be on, and read tips on getting book publicity and keeping up with online market attraction.
Niche Marketing and Book Guide
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 36
- Udgivet:
- 15. juni 2019
- Størrelse:
- 254x203x2 mm.
- Vægt:
- 91 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Niche Marketing and Book Guide
Brugerbedømmelser af Niche Marketing and Book Guide
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Niche Marketing and Book Guide findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621