De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om News Media and EU-China Relations

An exploration of the role of the news media in the development of EU-China relations after the end of the Cold War, this book provides empirical evidence to support what Nye and Anholt have argued: that branding a country's image is soft power.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230105027
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 230
  • Udgivet:
  • 24. marts 2011
  • Størrelse:
  • 140x223x18 mm.
  • Vægt:
  • 408 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af News Media and EU-China Relations

An exploration of the role of the news media in the development of EU-China relations after the end of the Cold War, this book provides empirical evidence to support what Nye and Anholt have argued: that branding a country's image is soft power.

Brugerbedømmelser af News Media and EU-China Relations



Find lignende bøger
Bogen News Media and EU-China Relations findes i følgende kategorier: