New Strategies for Reputation Management
- Gaining Control of Issues, Crises & Corporate Social Responsibility
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 184
- Udgivet:
- 3. september 2009
- Størrelse:
- 176x234x10 mm.
- Vægt:
- 294 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Strategies for Reputation Management
Shows you how to take the initiative and ensure your company's reputation can withstand the major crises and unforeseen events which may try to engulf it. This title demonstrates how you can deal effectively with unexpected crises, and what strategies you should be implementing to build your company's good reputation at other times.
Brugerbedømmelser af New Strategies for Reputation Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Strategies for Reputation Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621