New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior
- A Study of the interface between retailers and consumers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 124
- Udgivet:
- 23. marts 2013
- Udgave:
- 12004
- Størrelse:
- 235x155x8 mm.
- Vægt:
- 225 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior
Also, consumers are facing markets of increasingly complexity when making decisions on how to conduct their behavior, primarily as a result of new technologies, shorter products life cycles in general, and higher complexity of products and services.
Brugerbedømmelser af New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Perspectives on Retailing and Store Patronage Behavior findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621