New Paradigms and Recurring Paradoxes in Education for Citizenship
- An International Comparison
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 308
- Udgivet:
- 14. august 2002
- Størrelse:
- 156x234x19 mm.
- Vægt:
- 609 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Paradigms and Recurring Paradoxes in Education for Citizenship
Scholars in international comparative education are calling for a new paradigm - a multi-level qualitative analysis of cross-national data. In response, this volume demonstrates the application of a multi-level analysis to qualitative data, based on case studies on civic education in 24 countries.
Brugerbedømmelser af New Paradigms and Recurring Paradoxes in Education for Citizenship
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Paradigms and Recurring Paradoxes in Education for Citizenship findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621