New Media Campaigns and the Managed Citizen
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 286
- Udgivet:
- 17. oktober 2005
- Størrelse:
- 157x236x20 mm.
- Vægt:
- 505 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Media Campaigns and the Managed Citizen
Technological innovations can alter the organization of power in politics, and it is difficult to distinguish political systems from their communication technologies. This book explores how political organizations use new information technologies to construct public opinion, and analyzes what it means to be a citizen in a modern, representative democracy.
Brugerbedømmelser af New Media Campaigns and the Managed Citizen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Media Campaigns and the Managed Citizen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621