New Media and Intercultural Communication
- Identity, Community and Politics
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 337
- Udgivet:
- 23. april 2012
- Udgave:
- Størrelse:
- 233x158x25 mm.
- Vægt:
- 620 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Media and Intercultural Communication
Offers theoretical insights, fresh evidence and applications as it assesses nature of digital culture(s) in order to address assumptions about the present state of mediated global society(ies) and their future trajectory. This book showcases interpretative and critical research from voices with diverse backgrounds, from locations around the world.
Brugerbedømmelser af New Media and Intercultural Communication
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Media and Intercultural Communication findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621