New Literacies, New Agencies?
- A Brazilian Perspective on Mindsets, Digital Practices and Tools for Social Action In and Out of School
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 185
- Udgivet:
- 22. november 2013
- Udgave:
- Størrelse:
- 156x226x10 mm.
- Vægt:
- 290 g.
- 2-3 uger.
- 23. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Literacies, New Agencies?
The chapters in this book introduce an array of theoretical constructs from education, sociology, linguistics and media studies, while presenting a new inside perspective on new literacies research in Brazil. They provide a useful set of ideas, tools and analytical frameworks for researchers, teachers, and students concerned with technology-enhanced education and social inclusion.
Brugerbedømmelser af New Literacies, New Agencies?
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Literacies, New Agencies? findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621