New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships
- A Multi-Perspective Approach
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 184
- Udgivet:
- 15. august 2019
- Størrelse:
- 237x159x18 mm.
- Vægt:
- 384 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships
New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships provides readers with advanced original insights on trust antecedents, processes and consequences within the B2B marketing context and offers practical tools alongside suggestions for future research.
Brugerbedømmelser af New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Insights on Trust in Business-to-Business Relationships findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621