New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 19. maj 1995
- Størrelse:
- 156x235x25 mm.
- Vægt:
- 822 g.
- 2-3 uger.
- 23. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research
Now Sirgy and Samli along with their contributors explore the latest measures and methods in QOL marketing research, the ways in which QOL concept is embodied in various functional areas of the marketing enterprise, and how it's appearing in different market segments and industries.
Brugerbedømmelser af New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Dimensions in Marketing/Quality-of-Life Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621