New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 215
- Udgivet:
- 12. december 2012
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 234x156x11 mm.
- Vægt:
- 450 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective
The contemporary economic landscape features the prevalence of the service sector in economic systems, the pervasive servitisation of manufacturing, innovations in traditional business models and new value creation models, thanks to the new possibilities offered by the web, ICT and other enabling technologies.
Brugerbedømmelser af New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen New Business Models and Value Creation: A Service Science Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621