Neuprodukterfolg bei Kurzlebigen Konsumgutern
indgår i Marken- Und Produktmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 362
- Udgivet:
- 26. november 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 468 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Neuprodukterfolg bei Kurzlebigen Konsumgutern
Franziska Völckner präsentiert eine neue, umfassende empirische Studie zu den Erfolgsfaktoren von Markentransfers. Die Ergebnisse erlauben eine konkrete Erfolgsprognose für einen geplanten Markentransfer und liefern Hinweise auf die relevanten Stellgrößen zur Erhöhung des Markentransfererfolges.
Brugerbedømmelser af Neuprodukterfolg bei Kurzlebigen Konsumgutern
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Neuprodukterfolg bei Kurzlebigen Konsumgutern findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621