Net, Blogs and Rock 'n' Roll
- How Digital Discovery Works and What It Means for Consumers, Creators and Culture
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 13. september 2007
- Størrelse:
- 156x231x19 mm.
- Vægt:
- 404 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Net, Blogs and Rock 'n' Roll
Examines the media revolution and shows how it works. This book profiles groups of listeners and their different approaches to discovery, showing how breeds of technology make automated recommendations based on expert coding. It also shows creators how to fill the gaps in their knowledge about consumer behaviour.
Brugerbedømmelser af Net, Blogs and Rock 'n' Roll
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Net, Blogs and Rock 'n' Roll findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621