Negotiating Critical Literacies with Teachers
- Theoretical Foundations and Pedagogical Resources for Pre-Service and In-Service Contexts
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 136
- Udgivet:
- 8. marts 2013
- Størrelse:
- 152x229x33 mm.
- Vægt:
- 410 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Negotiating Critical Literacies with Teachers
This book bridges critical literacy theory and teacher education by offering a theoretical framework and detailed examples and pedagogical resources teacher educators can use to build critical literacies with teachers in and out of school.
Brugerbedømmelser af Negotiating Critical Literacies with Teachers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Negotiating Critical Literacies with Teachers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621