Natural Monopolies in Digital Platform Markets
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 220
- Udgivet:
- 23. juli 2020
- Størrelse:
- 235x159x19 mm.
- Vægt:
- 432 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Natural Monopolies in Digital Platform Markets
Using three case studies, Ducci investigates the sources and policy implications of natural monopoly at play in digital industries. This book will not only appeal to lawyers, economists, and scholars of competition policy, but also to general readers interested in global policy debates on market power in the digital economy.
Brugerbedømmelser af Natural Monopolies in Digital Platform Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Natural Monopolies in Digital Platform Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621