De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Native Advertising

- Advertorial Disruption in the 21st-Century News Feed

Bag om Native Advertising

Native Advertising explores the rapid rise of native advertising in US and European news organizations, considering the consequences of this form of content for news producers, news audiences, and the quality of public discourse.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032178691
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 30. september 2021
  • Størrelse:
  • 138x216x0 mm.
  • Vægt:
  • 167 g.
  • 2-3 uger.
  • 30. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Native Advertising

Native Advertising explores the rapid rise of native advertising in US and European news organizations, considering the consequences of this form of content for news producers, news audiences, and the quality of public discourse.

Brugerbedømmelser af Native Advertising



Find lignende bøger
Bogen Native Advertising findes i følgende kategorier: