National Brands and Private Labels in Retailing
- First International Symposium NB&PL, Barcelona, June 2014
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 11. juni 2014
- Størrelse:
- 235x155x11 mm.
- Vægt:
- 3168 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af National Brands and Private Labels in Retailing
This book presents latest findings on brand marketing in retail. In times of economic downturn a "new retailing landscape" is being shaped, in which retailers and manufacturers face new challenges to their brand strategies. the new "retailing landscape", with special focus on fast moving consumer goods retailing;
Brugerbedømmelser af National Brands and Private Labels in Retailing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen National Brands and Private Labels in Retailing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621