Narrating the Rise of Big Business in the USA
- How economists explain standard oil and Wal-Mart
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 1. juli 2008
- Størrelse:
- 138x216x18 mm.
- Vægt:
- 540 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Narrating the Rise of Big Business in the USA
Combines the accounts of economists with the pictures painted by writers of fiction. This book argues that views about American big business and its effects on welfare can be reconciled; and policies derived from a combination of ideas from the business world and from those who have dissented from the story told by economists.
Brugerbedømmelser af Narrating the Rise of Big Business in the USA
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Narrating the Rise of Big Business in the USA findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621