Nachhaltigkeit in Der Unternehmenskommunikation
- Bedeutung, Charakteristika Und Herausforderungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 15. juli 2010
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Nachhaltigkeit in Der Unternehmenskommunikation
Florian Brugger untersucht, wie Unternehmen ihr Nachhaltigkeitsengagement kommunizieren können, um den Unternehmenserfolg zu steigern. Dafür betrachtet er die unternehmerische Kommunikation aus der Perspektive der Nachhaltigkeit, aus der Unternehmensperspektive sowie aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive.
Brugerbedømmelser af Nachhaltigkeit in Der Unternehmenskommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Nachhaltigkeit in Der Unternehmenskommunikation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621