Nachfragerbundelungen ALS Marketinginstrument
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 216
- Udgivet:
- 25. august 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 322 g.
- 8-11 hverdage.
- 22. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Nachfragerbundelungen ALS Marketinginstrument
Renate Weißbacher untersucht, unter welchen Bedingungen Nachfragerbündelungen als aktives Vermarktungsinstrument insbesondere für Anbieter auf B-to-B-Märkten einen Gewinnvorteil bieten. Sie zeigt Einflussmöglichkeiten des Anbieters auf und leitet Maßnahmen zur praktischen Umsetzung ab.
Brugerbedømmelser af Nachfragerbundelungen ALS Marketinginstrument
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Nachfragerbundelungen ALS Marketinginstrument findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621