Multiple Wettbewerbsreaktionen im Produktmanagement
indgår i Marken- Und Produktmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 265
- Udgivet:
- 27. juli 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 350 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multiple Wettbewerbsreaktionen im Produktmanagement
Ralf Wagner untersucht die Bedingungen multipler Wettbewerbsreaktionen anhand statistischer Tests und entwickelt ein stochastisches Modell des simultanen Einsatzes unterschiedlicher Instrumente im Sinne eines Promotion- oder Marketing-Mix.
Brugerbedømmelser af Multiple Wettbewerbsreaktionen im Produktmanagement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multiple Wettbewerbsreaktionen im Produktmanagement findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621