Multinational Retailers and Consumers in China
indgår i Consumption and Public Life serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 257
- Udgivet:
- 12. juli 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 140x15x216 mm.
- Vægt:
- 349 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multinational Retailers and Consumers in China
This book investigates the transfer of parent country organizational practices by the retailers to their Chinese subsidiaries, providing insights into employment relations in multinational retail firms and changing labour-management systems in China, as well as their impact on consumer culture.
Brugerbedømmelser af Multinational Retailers and Consumers in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multinational Retailers and Consumers in China findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Bysamfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi > Sociologi: arbejde og arbejdskraft
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Detailhandel og grossistvirksomhed
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621