Multinational Retailers and Consumers in China
- Transferring Organizational Practices from the United Kingdom and Japan
indgår i Consumption and Public Life serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 257
- Udgivet:
- 12. juli 2011
- Størrelse:
- 144x218x20 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multinational Retailers and Consumers in China
This book investigates the transfer of parent country organizational practices by the retailers to their Chinese subsidiaries, providing insights into employment relations in multinational retail firms and changing labour-management systems in China, as well as their impact on consumer culture.
Brugerbedømmelser af Multinational Retailers and Consumers in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multinational Retailers and Consumers in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621