Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy
- Nestle and the Infant Formula Controversy
indgår i Issues in Business Ethics serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 315
- Udgivet:
- 31. januar 1994
- Udgave:
- 1994
- Størrelse:
- 155x235x23 mm.
- Vægt:
- 1730 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy
Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.
Brugerbedømmelser af Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621