Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content
indgår i Socio-Affective Computing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 263
- Udgivet:
- 9. september 2018
- Udgave:
- 12017
- Vægt:
- 599 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content
This book presents a summary of the multimodal analysis of user-generated multimedia content (UGC). Several multimedia systems and their proposed frameworks are also discussed. Subsequently, we present a personalized music video generation system for outdoor user-generated videos.
Brugerbedømmelser af Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621