De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Multichannel Commerce

- A Consumer Perspective on the Integration of Physical and Electronic Channels

Bag om Multichannel Commerce

This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319161143
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 153
  • Udgivet:
  • 24. Marts 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x11 mm.
  • Vægt:
  • 3849 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Multichannel Commerce

This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment.

Brugerbedømmelser af Multichannel Commerce



Find lignende bøger
Bogen Multichannel Commerce findes i følgende kategorier: