Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience
- Responses from the International Competence Network of Tourism Research and Education (ICNT)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 234
- Udgivet:
- 31. august 2018
- Udgave:
- Størrelse:
- 210x150x12 mm.
- Vægt:
- 314 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience
This volume provides a reflection for the reader to contemplate the various players involved in delivering and shaping the tourism experience. This book will be an invaluable reading for students, researchers, academics and members of the tourism industry who are looking for new ways of understanding and designing the tourist experience.
Brugerbedømmelser af Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multi-Stakeholder Perspectives of the Tourism Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621