Multi-Franchise-Konzepte Im Automobileinzelhandel
- Entwicklungen Und Auswirkungen Auf Die Absatzkanalpolitik Der Automobilhersteller
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 326
- Udgivet:
- 15. april 1998
- Udgave:
- 1998
- Størrelse:
- 229x152x19 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Multi-Franchise-Konzepte Im Automobileinzelhandel
Ausgehend von den primär marken- bzw. herstellerexklusiven Vertriebsorganisationen analysiert der Autor die Entwicklung von Multi-Franchise-Konzepten im Automobileinzelhandel und deren Auswirkungen auf die Absatzkanalpolitik der Automobilhersteller.
Brugerbedømmelser af Multi-Franchise-Konzepte Im Automobileinzelhandel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multi-Franchise-Konzepte Im Automobileinzelhandel findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621