Multi Channel Customer als moderner Konsument - eine Einfuhrung zur Verbesserung der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 76
- Udgivet:
- 26. maj 2009
- Størrelse:
- 210x148x5 mm.
- Vægt:
- 109 g.
- 2-3 uger.
- 20. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Multi Channel Customer als moderner Konsument - eine Einfuhrung zur Verbesserung der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Multi Channel Customer als moderner Konsument - eine Einfuhrung zur Verbesserung der Interaktion zwischen Unternehmen und Kunden findes i følgende kategorier: