Motivanalyse zu Anwenderinnovationen in Online-Communities
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 297
- Udgivet:
- 16. november 2011
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 148x210x20 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Motivanalyse zu Anwenderinnovationen in Online-Communities
Lars Janzik analysiert die Motivation von Mitgliedern einer innovativen, herstellerunabhängigen Online-Community aus dem Konsumgüterbereich und unterscheidet dabei Motivgruppen in Abhängigkeiten von Phasen der Mitgliedschaft. Die Ergebnisse unterstützen Unternehmen dabei Online-Communities als Instrument der Kundenintegration und der Produktentwicklung zu entdecken bzw. besser zu nutzen.
Brugerbedømmelser af Motivanalyse zu Anwenderinnovationen in Online-Communities
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Motivanalyse zu Anwenderinnovationen in Online-Communities findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621