MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research
- New Directions for Institutional Research, Number 167
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 112
- Udgivet:
- 19. august 2016
- Størrelse:
- 228x154x10 mm.
- Vægt:
- 180 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research
Take a broad, balanced look at the present and potential MOOC landscape in higher education. This special volume highlights current trends and issues related to the emergence and development of a new instructional form in higher education: Massively Open Online Courses (MOOCs).
Brugerbedømmelser af MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen MOOCs and Higher Education: Implications for Institutional Research findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621