Mobile TV: Customizing Content and Experience
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 379
- Udgivet:
- 15. december 2009
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 240x159x35 mm.
- Vægt:
- 708 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Mobile TV: Customizing Content and Experience
This book documents current research and case studies dedicated to the improved design of new mobile multimedia systems. It pays special attention to the experience of the user as it focuses on systems that encourage creativity, collaboration and communities.
Brugerbedømmelser af Mobile TV: Customizing Content and Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Mobile TV: Customizing Content and Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621