Mobile Platforms, Design, and Apps for Social Commerce
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 310
- Udgivet:
- 17. maj 2017
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Mobile Platforms, Design, and Apps for Social Commerce
Provides an overview of the current state of personal digital technologies and experiences. Highlighting fascinating topics such as M-learning applications, social networks, mHealth applications and mobile MOOCs, this publication is designed for all academics, students, professionals, and researchers interested in discovering more about how mobile technologies can aid human interaction.
Brugerbedømmelser af Mobile Platforms, Design, and Apps for Social Commerce
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Mobile Platforms, Design, and Apps for Social Commerce findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621