Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 108
- Udgivet:
- 8. august 2008
- Størrelse:
- 296x210x9 mm.
- Vægt:
- 294 g.
- 2-3 uger.
- 22. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model findes i følgende kategorier: