De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783836658720
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 108
  • Udgivet:
  • 8. august 2008
  • Størrelse:
  • 296x210x9 mm.
  • Vægt:
  • 294 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model



Find lignende bøger
Bogen Methods for Assessing Brand Value. A Comparison Between the Interbrand Model and the BBDO's Brand Equity Evaluator Model findes i følgende kategorier: