Methoden Zur Messung Und Beeinflussung Der Dienstleistungsqualitat
- Feedback- Und Anreizsysteme in Beherbergungsunternehmen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 348
- Udgivet:
- 15. juli 1996
- Udgave:
- 1996
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 440 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Methoden Zur Messung Und Beeinflussung Der Dienstleistungsqualitat
Der Autor analysiert die Zusammenhänge von Kundenzufriedenheitsmessung und Anreizsystemen. Aus Erkenntnissen der Psychologie, Natur- und Wirtschaftswissenschaften werden Thesen für das Management von Beherbergungsunternehmen abgeleitet.
Brugerbedømmelser af Methoden Zur Messung Und Beeinflussung Der Dienstleistungsqualitat
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Methoden Zur Messung Und Beeinflussung Der Dienstleistungsqualitat findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621