Metacognition in Learning and Instruction
- Theory, Research and Practice
indgår i Neuropsychology and Cognition serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 290
- Udgivet:
- 28. februar 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 235x155x19 mm.
- Vægt:
- 1370 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Metacognition in Learning and Instruction
Unique and stimulating, this book addresses metacognition in both the neglected area of teaching and the more well-established area of learning. It addresses domain-general and domain-specific aspects of metacognition, including applications to the particular subjects of reading, speaking, mathematics, and science.
Brugerbedømmelser af Metacognition in Learning and Instruction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Metacognition in Learning and Instruction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621