Metacognition in Educational Theory and Practice
indgår i Educational Psychology Series serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 422
- Udgivet:
- 1. marts 1998
- Størrelse:
- 152x229x26 mm.
- Vægt:
- 835 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Metacognition in Educational Theory and Practice
This volume describes the recent research that has examined specific theoretical aspects of metacognition in domains of direct relevance to education. It shows that by fostering metacognitive processes during instruction, more durable and transferable learning can be achieved.
Brugerbedømmelser af Metacognition in Educational Theory and Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Metacognition in Educational Theory and Practice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621