De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Meta-Luxury

- Brands and the Culture of Excellence

Bag om Meta-Luxury

Meta-Luxury sets out to define the ultimate meaning of true luxury, exploring it as both a culture and business model. Through the concept of Unique Achievement and the drivers of Craftsmanship, Focus, History and Rarity, the authors examine what is at the heart of true luxury through a unique series of conversations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230293571
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 26. april 2012
  • Størrelse:
  • 164x241x19 mm.
  • Vægt:
  • 502 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Meta-Luxury

Meta-Luxury sets out to define the ultimate meaning of true luxury, exploring it as both a culture and business model. Through the concept of Unique Achievement and the drivers of Craftsmanship, Focus, History and Rarity, the authors examine what is at the heart of true luxury through a unique series of conversations.

Brugerbedømmelser af Meta-Luxury



Find lignende bøger
Bogen Meta-Luxury findes i følgende kategorier: