Mehrstufige Marktsegmentierung zur Neukundenakquisition
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 210
- Udgivet:
- 30. oktober 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x11 mm.
- Vægt:
- 283 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Mehrstufige Marktsegmentierung zur Neukundenakquisition
Oliver Kohrmann entwickelt ein Vorgehen zur Akquisition neuer Geschäftskunden, das sowohl psychographische als auch wirtschaftliche Kundenmerkmalen berücksichtigt. Durch die Verbindung von Kunden- und Kostenorientierung gelingt es, das Vertriebsmanagement gezielter auf einzelne Kundensegmente auszurichten und gleichzeitig effizienter zu gestalten.
Brugerbedømmelser af Mehrstufige Marktsegmentierung zur Neukundenakquisition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Mehrstufige Marktsegmentierung zur Neukundenakquisition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621