De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Medill on Media Engagement

Bag om Medill on Media Engagement

Illuminates how content creators can systematically provide engaging journalism for today's empowered audiences. Contributors analyse a lexicon of how people define their media experiences. They then offer best practices and case studies for how a dozen of these rich experiences can make today's media brands relevant and important.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781572739871
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 260
  • Udgivet:
  • 30. august 2011
  • Størrelse:
  • 228x224x15 mm.
  • Vægt:
  • 396 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Medill on Media Engagement

Illuminates how content creators can systematically provide engaging journalism for today's empowered audiences. Contributors analyse a lexicon of how people define their media experiences. They then offer best practices and case studies for how a dozen of these rich experiences can make today's media brands relevant and important.

Brugerbedømmelser af Medill on Media Engagement



Find lignende bøger
Bogen Medill on Media Engagement findes i følgende kategorier: