Medienmarken ALS Erfolgsfaktor. Zusatzgeschafte ALS Strategische Option Fur Uberregionale Tageszeitungen
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 11. august 2013
- Størrelse:
- 210x148x8 mm.
- Vægt:
- 181 g.
- 2-3 uger.
- 4. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Medienmarken ALS Erfolgsfaktor. Zusatzgeschafte ALS Strategische Option Fur Uberregionale Tageszeitungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Medienmarken ALS Erfolgsfaktor. Zusatzgeschafte ALS Strategische Option Fur Uberregionale Tageszeitungen findes i følgende kategorier: