Medie- og kommunikationshåndbogen
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Medie- og kommunikationshåndbogen
En guide til digitale værktøjer og multimodale præsentationsformer. Til det kreative arbejde med at kommunikere i form af skrevne tekster, lydfiler, billeder, grafikker, film – eller en kombination af disse. Bogen giver overblik og konkrete anvisninger på, hvordan man griber arbejdet an.
Igennem hele bogen linker QR-koder og kortlinks til målrettede trin-for-trin videovejledninger udarbejdet af forfatteren specielt til denne bog. Videovejledningerne forklarer og viser, hvordan man bruger nogle af de mest udbredte digitale værktøjer til at lave blandt andet præsentationer, podcasts, interaktive billeder, modifikation af billeder, reklamefilm, explainere, osv.
Bogen forklarer også, hvordan man kan kan bruge AI eller kunstig intelligens til at producere indhold, fx ved at vise, hvordan man skriver en god prompt. Men den forklarer også, hvad kunstig intelligens er og gør, og hvor vigtigt det er at være kritisk og reflekteret, når man bruger AI.
Bogen er udviklet til danskundervisningen i skolen og på ungdomsuddannelserne, men kan bruges af alle, der arbejder kreativt med at formidle budskaber på digitale platforme.
Igennem hele bogen linker QR-koder og kortlinks til målrettede trin-for-trin videovejledninger udarbejdet af forfatteren specielt til denne bog. Videovejledningerne forklarer og viser, hvordan man bruger nogle af de mest udbredte digitale værktøjer til at lave blandt andet præsentationer, podcasts, interaktive billeder, modifikation af billeder, reklamefilm, explainere, osv.
Bogen forklarer også, hvordan man kan kan bruge AI eller kunstig intelligens til at producere indhold, fx ved at vise, hvordan man skriver en god prompt. Men den forklarer også, hvad kunstig intelligens er og gør, og hvor vigtigt det er at være kritisk og reflekteret, når man bruger AI.
Bogen er udviklet til danskundervisningen i skolen og på ungdomsuddannelserne, men kan bruges af alle, der arbejder kreativt med at formidle budskaber på digitale platforme.
Brugerbedømmelser af Medie- og kommunikationshåndbogen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Medie- og kommunikationshåndbogen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621