De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Mediating the Vote

- The Changing Media Landscape in U.S. Presidential Campaigns

Bag om Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780742541443
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 186
  • Udgivet:
  • 27. november 2006
  • Størrelse:
  • 154x236x9 mm.
  • Vægt:
  • 281 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Mediating the Vote

Explores a number of questions about media use and its relation to democratic engagement, analyzing the effects of communication forms on the 2004 presidential elections. This book contributes to an important goal in political communication studies creating an integrated, and precise picture of how media affects democratic engagement.

Brugerbedømmelser af Mediating the Vote



Find lignende bøger
Bogen Mediating the Vote findes i følgende kategorier: