De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Studies

- Texts, Institutions and Audiences

Bag om Media Studies

This textbook provides a comprehensive introduction to the field of media studies. It sets out the range of approaches to decoding media texts, and engages with a number of approaches to media institutions, detailing the key debates that have taken place around them.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780631200277
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 4. april 1999
  • Størrelse:
  • 173x246x19 mm.
  • Vægt:
  • 478 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Studies

This textbook provides a comprehensive introduction to the field of media studies. It sets out the range of approaches to decoding media texts, and engages with a number of approaches to media institutions, detailing the key debates that have taken place around them.

Brugerbedømmelser af Media Studies



Find lignende bøger
Bogen Media Studies findes i følgende kategorier: