De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Sociology

indgår i Society Now serien

Bag om Media Sociology

David Barrat gives a clear account of how and why sociologists have studied the media. He looks at the arguments about the effects of different media on their audiences, and the impact of new technologies such as satellite and cable TV.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415051101
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 144
  • Udgivet:
  • 15. maj 1986
  • Størrelse:
  • 135x199x8 mm.
  • Vægt:
  • 164 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Sociology

David Barrat gives a clear account of how and why sociologists have studied the media. He looks at the arguments about the effects of different media on their audiences, and the impact of new technologies such as satellite and cable TV.

Brugerbedømmelser af Media Sociology



Find lignende bøger
Bogen Media Sociology findes i følgende kategorier: