De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Semiotics

- An Introduction

Bag om Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780719062056
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 4. April 2002
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 136x215x21 mm.
  • Vægt:
  • 344 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Brugerbedømmelser af Media Semiotics



Find lignende bøger
Bogen Media Semiotics findes i følgende kategorier: