De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Research Methods

- Audiences, Institutions, Texts

Bag om Media Research Methods

This fully revised and updated second edition provides an accessible introduction to the research methods for studying media, communication and culture. In particular, the new edition considers how globalisation and digitalisation have changed the contexts, practices and content of media and the way that it is researched.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137552150
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 385
  • Udgivet:
  • 24. oktober 2017
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 157x237x22 mm.
  • Vægt:
  • 610 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Research Methods

This fully revised and updated second edition provides an accessible introduction to the research methods for studying media, communication and culture. In particular, the new edition considers how globalisation and digitalisation have changed the contexts, practices and content of media and the way that it is researched.

Brugerbedømmelser af Media Research Methods



Find lignende bøger
Bogen Media Research Methods findes i følgende kategorier: