De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media, Religion and Gender

- Key Issues and New Challenges

Bag om Media, Religion and Gender

This book explores the role that gender plays when religion, media use and values in contemporary society interact. It draws together some of the best and most up-to-date scholarship on media and religion from a gender perspective, providing a useful platform for teaching and research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415504720
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 19. oktober 2013
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media, Religion and Gender

This book explores the role that gender plays when religion, media use and values in contemporary society interact. It draws together some of the best and most up-to-date scholarship on media and religion from a gender perspective, providing a useful platform for teaching and research.

Brugerbedømmelser af Media, Religion and Gender



Find lignende bøger
Bogen Media, Religion and Gender findes i følgende kategorier: