De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Psychology

Bag om Media Psychology

"Media Psychology" examines the impact that 21st century media use has on human behaviour, from teenage crushes on pop stars to soap fandom in adulthood. It brings together North American communication research with European media research in a variety of disciplines.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805840490
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 334
  • Udgivet:
  • 1. februar 2003
  • Størrelse:
  • 154x229x18 mm.
  • Vægt:
  • 468 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Media Psychology

"Media Psychology" examines the impact that 21st century media use has on human behaviour, from teenage crushes on pop stars to soap fandom in adulthood. It brings together North American communication research with European media research in a variety of disciplines.

Brugerbedømmelser af Media Psychology



Find lignende bøger
Bogen Media Psychology findes i følgende kategorier: